vineri, 14 noiembrie 2008

heading [new liberty]


Iata ca a castigat!
Desi multi erau sceptici in ceea ce-l priveste pe domnul Obama si multi inca sunt.

M-a vrajit, pur si simplu.
Privirea lui, timbrul vocal, zambetul, miscarile corpului, etc.
Imi aduce aminte de ceva ce mi-a spus o doamna, nu de mult, in anii de liceu, o "urare" de viitor: "Va doresc sa ajungeti sa fiti eleganti!"
Ma uit la televizor, la omul asta... si in sfarsit inteleg ce a vrut sa spuna.

Intorcandu-ma la scepticismul cu care este privit acest domn de multi oameni de "valoare" ai presei romanesti (de mare exceptie), si chiar de multi dintre prietenii/cunostintele mele.
Explicandu-mi-se ba la televizor, ba face 2 face, ca de fapt omul e un actor, ca de fapt e un ambalaj frumos, ca sunt 1000 de oameni care l-au construit, si asa mai departe, lucru cu care sunt de acord partial, dar care la un moment dat imi suna ceva de genul: "cu totii putem fi ca el daca..."
Daca ce?
Daca am termina Harvard?
Nu, nici macar!
Ma amuza teribil cand vad oamenii tratand detasat si usor blazat subiectul, asta pentru ca ei "stiu" despre ce-i vorba, pentru ca ei sunt "altfel" si nu fac parte din masa de "prosti" care se lasa "vrajiti" de acest om.
Reactie tipic romaneasca, de altfel, pentru ca romanii nu-s capabili sa recunoasca valorile, si pentru ca romanii cand vad ceva ce nu pot intelege (si astea-s enorm de multe din pacate), devin agresivi intr-un fel sau altul.
Sincer mi-as dorii sa vad si aici oameni capabili sa ambaleze atat de frumos un "produs" si "marfuri" atat de frumoase.
Unde sunt ei/ele?
Uhum...
Nu sunt.
Ma uit cu greu la "politicienii" nostrii, asta pentru ca dupa 5 minute de privit mi se face greata si apoi am atacuri de panica gandindu-ma ca, din nou trebuie sa votez.

Obama is "The Dark Knight", pentru ca a reusit sa "vrajeasca" atat masele cat si elitele.











imaginile sunt extrase din editorialul "Barack Obama: Portrait of a Candidate", Time in parteneriat cu CNN.

Un comentariu:

murdoc spunea...

ce dracu-ti pasa tie, mai omule, cine-i sef in america? mai bine ti-ar pasa cine conduce rusia, china sau ue.

parc-am fi la film, sa mor io. popcorn mai trebe si gata, lights off.